wtorek, 24 listopada 2015

Dobra Noc

         
0:39 nie mogę zasnąć. Jakieś głodne wilki tłuką się po domu. Wciąż wbijając się w przestrzeń mojego mieszkania. Naruszając spokój domostwa. Zakłócając atmosferę nocnej ciszy swoim podłym jestestwem. Nocne mary szargające ciszę... a trzepotanie skrzydeł duszy... Nawet kotce spokojny sen odbierając. Mój umysł włączył automatyczne odcinanie. Oczyszczając przestrzeń z nieproszonych gości. Szukam przyczyn zaistniałej sytuacji. Nie ma logicznego wytłumaczenia. Może poza jednym...ziemia się oczyszcza. Pasożyty korzystają z możliwości. Uszami duszy słyszę ich szyderczy śmiech... Jesteśmy głodni ...nakarm nas. Podżerają więc bez ograniczeń wszystko, co ich zdaniem nadaje się do jedzenia. Materializują się na moich oczach. Odsyłam pozostałych do ich własnych czasoprzestrzeni. Chciałabym choć na moment ...choć przez chwilę pobyć w swoim własnym pięknym , czystym duchowym świecie. Niestety one mają własne plany. Wizualizuję światło. Lgną do niego jak uprzykrzone muchy. Nic z tego. Ciemność przestała być odpoczynkiem dla duszy. Światło antidotum dla nocnych koszmarów. Przytłaczająca samotność skrywa się po kątach. Marzenie ...oby tak choć jednego przyjaciela , jedną bratnią duszę kojącą koszmary doczesności. Szepczą obok ...więcej...więcej. Dusza krzyczy ... dość. Mam dość. Chcę żyć, chcę radości. Uzurpatorzy również. Mają za nic moje pragnienia. Stwierdziły , że mają prawo ... Ciekawe , kto im takiego uprawnienia udzielił? Nie ja. Nie są moje. To nie moje lęki . Nie mój ból. Jestem światłością. Moja dusza domaga się radości. Ogarnia mnie smutek zmęczenia. Ranek już blisko. Przykro. Kolejny raz z piaskiem w oczach będę zmuszona do zadań przynoszących korzyści ziemskiej egzystencji. Za kilka godzin pobudka. Dusza jest wieczna ...pewnie nie potrzebuje snu. Moje ciało jednak domaga się odpoczynku po długim dniu. Spać...spać...spać...
Istoty świetliste uciekły zostawiły mnie samą w mroku nocnej egzystencji. Pewnie śpią smacznie w swoich niebiańskich przestrzeniach. Nie zważając na szamotaninę powstającą w nocy. Ciekawe czasy....upragnione? czy przekleństwo?
Dobranoc Kochani. Dobranoc Piękne polskie słowa. Tak trudno dziś stwierdzić jednoznacznie " dobra noc". Z serca...Dobrej Nocy ...koszmary. Oswojone znikną bezpowrotnie w własnych czasoprzestrzeniach. Dobra Noc Moje Ciało ... Dobra Noc Mój Umyśle ... Dobra Noc Moja Duszo ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz