poniedziałek, 16 stycznia 2017

Mandala Miłości, Pomyślności i Radości

2017-01-16
Zakupiłam gotowe wzory mandali dla dorosłych. Są kosztowne ale bardzo ładnie rozrysowane . Polecam wszystkim jako terapię. |Solidnie uspokaja monotonność zajęcia. Malować można właściwie kredkami ponieważ papier jest stosunkowo cienki. 
Tym razem malowałam ją dwoma rękoma z prozaicznego powodu ...ból nadgarstka. Używałam zwykłych kredek więc trochę musiałam się przy niej napracować. Zajęło mi to dwa wieczory. Godziny trudno określić. 
Kolorystyka adekwatna do intencji. Sporo ciepłych kolorów. Kredki wybierałam intuicyjnie jak zazwyczaj. 
Postaram się zbadać i dopisać wkrótce kolor oraz energetykę owej mandali . Zdjęcie tego nie oddaje ale jest piękna.
     Energetyka 10 mln BSM Kolor nieustalony. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz