sobota, 18 stycznia 2014

Na bezsenność...

2014-01-18

Na bezsenność - Pastele olejne- Kwiaty
Odkrywam na nowo zagubioną zdolność zabawy w kolory. Stare kredki z latach szkolnych mojej córki znalezione po czasie, pozwalają bez obaw odszukać pokłady możliwości ich zastosowania. Nigdy poza szkołą podstawową nie uczyłam się technik malarskich. Ale... dlaczego nie. Nic mnie dziś nie ogranicza. Mogę spróbować znaleźć odrobinę przyjemności dla siebie. Z szarości dnia wyłania się nuda. Po trudach dnia zmęczenie i apatia spowodowana codziennością. Długie ponure wieczory (noce) prowokują do szukania sztucznych barw. Skoro natura pozbawiła mnie przyjemności upajania się pięknem kolorów, postanowiłam sama je sobie dostarczyć. Tak powstał barwny malunek starymi kredkami. One się w przeciwieństwie do ludzi chyba nie starzeją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz