czwartek, 12 września 2013

Podsumowanie roku

1. ciężka praca, rozgoryczenie, samotność i smutek (to co robię, to wciąż nie to, o czego potrzebuję), 
2. olbrzymi wysiłek na wszystkich płaszczyznach i ogrom zdobytej wiedzy,
3. nowe umiejętności poświadczone dyplomami:

21-07-2012r. 

kurs: 
dotyk dla zdrowia I stopnia, 

kurs: 
kurs podstaw  radiestezji,

kurs
I stopnia Reiki,

zajęcia: 
elementy bioterapii fantomowej oraz podstaw bioterapii,

zajęcia: 
interpretacji intuicyjnej rozkładów i Kart Anielskich,

zajęcia: 
malarstwa Vedic Art- I część stopnia pierwszego,

przeszkolenie :
świecowanie uszu metodą Indian Hopii,


18-11-2012r.

kurs 
-radiestezji podstawowej - I i II stopień

27-01-2013r. 

kurs- II stopnia Reiki metodą  Mikao Usui

17-02-2013r.

kurs:
  z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej

07-04-2013r. 

kurs 
Terapia Mandalą

14- 07-2013r.

Studium Medycyny Naturalnej


21-07-2013r.

zajęcia:
II część stopnia pierwszego malarstwa energetycznego Vedic Art,

 kurs:
Mistrz, Mistrz nauczyciel Reiki


Czy mam satysfakcję? Czy jestem zadowolona? Czy jestem z siebie dumna?
Odpowiedź: NIE ....Jestem zmęczona, rozczarowana i smutna.

Miałam cichą nadzieję, iż spotkam ludzi z którymi uda mi się nawiązać jakieś przyjaźnie. Niestety w tych środowiskach również nie. 
Rozczarowałam się postawami osób spotkanych na wspomnianych kursach. 
Jestem chyba najbardziej samotna osobą pod słońcem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz