poniedziałek, 7 grudnia 2015

Szybkie sałatki

 
07-12-2015 z Cieciorką
Rozsmakowałam się sałatką , którą sporządziłam wczoraj wieczorem tak na prędko. Stwierdziłam , że nie mam nic na śniadanie. Pomysł przyszedł nagle. Przecież mam kilka składników w puszkach więc można ominąć gotowanie. Sporządziłam kolorową sałatkę :
Składniki:
- czerwona fasolka z puszki
- oliwki czarne i zielone ( po garści)
- czosnek z zalewy  ( również )
- ogórki korniszony (trzy małe )
- papryka marynowana (składnik z ogórków)
- cebula szalotka 
- odrobinę soli i pieprzu do smaku 
Po zmacerowaniu przez noc zrobiła się pyszna. Do tego suche pieczywko 
             Wieczorem zrobiłam sobie sałatkę na jutrzejsze śniadanko do pracy. Tym razem wykorzystałam:
- cieciorkę z puszki,
- dwa ogórki korniszony,
- jedna papryka surowa słodka,
- cebulka szalotka
- czosnek z zalewy,
- oliwki czarne i zielone ( po garści)
- pieprz i sól do smaku
Wyszła pyszna po zmacerowaniu pewnie jeszcze lepiej będzie smakowała. Tak więc szybkie śniadanko i na obiad wystarczy. Kolorowo i smacznie. Do tego chrupkie pieczywo.
           Noszę się z zamiarem zrobienia pasztetu i upieczenia chleba bez mąki ale puki co zadowoliłam się szybszą wersją . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz