niedziela, 11 października 2015

Cudowny spacer




Zdjęcia z dzisiejszego spacer. Cudownego spaceru. Życie na ziemi się odradza. To są dowody na moje słowa. Jakiś czas temu widziałam wychodząc na niedzielny spacer kormorana. Stał sobie jak gdyby nigdy nic się nie stało przed frontem domu na chodniku. Ja zresztą również. Oniemiała ze zdziwienia. Stałam i patrzyłam cóż to za dziwna, wielka , czarna kaczka stoi u progu mojego domostwa. Dopiero po pierwszym szoku skojarzyłam sobie, że przecież to kormoran. Nigdy wcześniej nie widziałam z tak bliska kormorana i nie na tym terenie. Postaliśmy sobie tak przez moment po czym ptaszysko odleciało. Dziś spotkało mnie większe szczęście. Napotkałam na swojej drodze również trochę większe zwierzątka.:) Jestem cała prze szczęśliwa z tego powodu. Skoro ziemia zaczęła oczyszczać się w takim tempie jest nadziela na cudowne życie dla wszystkich , również ludzi. Możemy żyć na niej w symbiozie ze wszystkimi stworzeniami i w szczęściu. To cudowne móc obcować tak blisko z naturą. Tak więc wyglądał mój spacer w ten cudowny , chłodny i słoneczny dzień. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz