czwartek, 27 marca 2014

Ofiara

2014-01-23 Mix
NIE Urodziłam się ofiarą i nie zamierzam nią być. Dzieci nie rodzą się po to , aby stać się darmową niewolniczą siłą roboczą . Życie powstaje dla realizacji własnych planów duszy a nie jej oprawców. Tak teraz mówię zupełnie odwrotnie do wpojonych we mnie kodów myślowych. Niby to powinnam ten krzyż dźwigać z godnością. Nie muszę na własnym garbie dźwigać cudzego krzyża. Dość tego. Odcinam się. Koleżanka natomiast, no cóż jej wybór. U mnie wsparcia już nie znajdzie. Otrzymała go (p) wystarczająco wiele. Teraz się boi. Już kilka lat wcześniej słyszałam, że będzie się mnie bała. Tylko winny się obawia. Jeśli kiedyś wyjdzie ta sprawa dokładnie na jaw, zatrzęsie wieloma strukturami społecznymi, na bardzo wysokich poziomach. Przynajmniej im się tak wydaje. Te ich poziomy to tylko ułuda. Świat się ocknie z letargu. Obudzona świadomość wzbudzi pogardę dla nich. To oni będą unikać konfrontacji. Wielu zostanie ogarniętych wielkim wstydem z powodu złych wyborów.

(Fragment)


Ps. Cyt."Koleżanka sobie poradzi". Życz(m)ę powodzenia. 
Postępów zamiast podstępów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz