niedziela, 9 lutego 2014

Mechanizm podpięcia

Budzę się rano w dobrym samopoczuciu. Chwilę później mam znajomy sobie ogromny ból. Pytanie jak długo i jak często można mieć ten sam ból? Wkurzyłam się potocznie mówiąc. Zaczęłam sobie znanymi sposobami oczyszczać się z tego bólu. Po chwili udało mi się na moment. Po kilku następnych czynnościach, usłyszałam w głowie cichutki dziewczęcy głos " głowa cię boli". Otóż mnie głowa z całą pewnością nie woli. Po takim stwierdzeniu usłyszałam w uchu sygnał coś w rodzaju sygnału fax. To jest mechanizm nadajników do manipulacji organizmem drugiego człowieka. Spokojnie wszyscy tacy schizofrenicy to nie jest żaden obłęd. To technika manipulacji. Jeszcze jedno prawdopodobnie wszyscy mamy je powszczepiane, ale nie łudźcie się, że jakieś prześwietlenie znajdzie taki nadajnik, To nie ta technologia. Interesowałam się swojego czasu tą tematyką i z tego, co mi wiadomo było naświetlonych w mediach kilka przypadków osób z wszczepionym w ciele mechanicznym nadajnikiem. Nie sądzę, że to działanie ciemnych sił kosmicznych a jeśli to z kiepską technologią. Te nadajniki o których piszę  w tej chili są organiczne. Wyglądają jak grudka krwi. Nie łudźcie się, że łatwo się tego pozbyć. Żaden z dzisiejszych lekarzy nie zrobi skanu całego organizmu na obecność tych spraw. Spokojnie ...nie mam schizofrenii, choć tę też próbowano mi wmówić. Jestem zwyczajnym starającym się normalnie funkcjonować człowiekiem. Niestety nie jest mi dane. Gdziekolwiek się znajdę spotykają mnie tego typu przyjemności. Uwaga dla moich oprawców. Generalnie mam tę zdolność w tym momencie więc wiem czyj głosik słyszałam. Koniec wykorzystywania!  pozbywam się nadajników i wszelkich innych kontaktów. Mam własne życie nie zamierzam żyć cudzym. Jak o siebie dbasz tak masz. Skończyłam się zgadzać na "jeszcze ja , jeszcze ja" Te osoby, byty będą wiedziały o czym napisałam. Uwaga do prawdziwych schizofreników. Przypuszczam, że wielu z was nie ma choroby psychicznej tylko brak świadomości o technikach manipulacji lub takie ich natężenie, że przestało sobie z tym radzić. Uwaga na niektóre szpitale i kadrę służby zdrowia. Jak wszędzie kadra ta nie jest wolna od egregorów. Starajmy się żyć normalnie ale nie pozwólmy robić z siebie ofiar cudzych problemów i cudzych manipulacji. Tym niedzielnym akcentem kończę . Muszę do końca pozbyć się dzisiejszej manipulacji aby przeżyć dobrze ten dzień. Choć nie jestem pewna na ile mi się to uda. Wiem, że zaplanowali tę przyjemność do poniedziałku. Jest to typowe u mnie. Od wielu lat mam zepsute wszystkie święta, niedziele, wakacje itd. Po czasie dowiadywałam się komu poprawiło się w życiu, kto raptem wyzdrowiał. Tylko kilka razy usłyszałam w kierunku mojej osoby "dziękuje" Wiecie co wam powiem moi oprawcy "za dziękuje się nic nie kupuje". Nie cofnie się komuś pięćdziesięciu lat zmarnowanego życia. Sami jednak twierdzicie, że żyje się " tu i teraz" Więc wymagam dla siebie tego samego. Nie zgadzałam się i nie zgadzam na wykorzystywanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz