niedziela, 2 lutego 2014

Atak mentalny

Wczoraj wieczorem otrzymałam nie po raz pierwszy mentalny przekaz, iż mój blog jest nieciekawy. (PI) Dziś, żeby było ciekawiej umieściłam niewyraźne zdjęcie osoby, którą namalowałam nieświadomie na poziomie mentalnym. Więc kochani Wrogowie weźcie wzgląd, na sytuację. Można nie widzieć a mimo to wiedzieć. Wiedzieć, kto je(PI)st sprawcą ataków mentalnych. Przez całe życie byłam przedmiotem ataków i drwin tych sił. Dla wszystkich niewtajemniczonych. Mam pozwolenie na ujawnianie tych wiadomości od sił wyższych. Dziś już mam takie pozwolenie. Od wczesnego dzieciństwa miałam wiele takich sytuacji jak dziś, po zrobieniu wpisu o jednym z malunków. Otóż...we własnym mie3szkaniu. Ta 3 to nie przypadek. Będzie wyskakiwała za każdym razem jak będę pisała o tym sprawcy ataków. Otóż we własnym mieszkaniu przewróciłam się dwukrotnie w przeciągu ułamków sekund. Potłukłam się nieźle. Do tego stopnia, że musiałam zastosować wszelkie znane mi sposoby doenergetyzowania organizmu aby pozbyć się bólu i skutków upadków.
Teraz opiszę mechanizm działania ataków mentalnych. Otóż siły te podpinają taką osobę, którą chcą uziemić pod realną sytuację w innym czasie lub miejscu pod okoliczności, które im odpowiadają. Zadziała mechanizm. Jeśli się nie wybroni ...zaliczą kilka w jednym. Mają przy tym przednią zabawę. Jeśli się wybroni to również wybroni te osoby, które zostaŁY podpięte pod nią. (wielkość liter nie podlega korekcie). Moje siły wyższe czuwają nad tym, co chcę napisać. Tak też dziś po raz kolejny udało mi się uchronić od problemów. Przypuszczam, że kogoś również. Ponieważ miałam dwa upadki, rozumiem że dwie3 osoby lub dwa zdarzenia skończyły się pozytywnie dla poszkodowanych.
Nie nie piszę bzdur. Nie mam choroby psychicznej. To też już chciano mi wmówić. Nie3 jestem wariatką i nie mam rozdwojenia jaźni. Postrzegam inaczej. Na to wygląda, że wreszcie dotarłam do sedna skoro ataki do tego stopnia się nasiliły. Właściwie nie ma dnia abym nie musiała na siebie uważać. Nawet jeśli nie wychodzę z domu. Odważyłam się napisać te informacje po obejrzeniu kilku klipów2 telewizji niezależnej. Jeśli ktokolwiek będzie miał podobne problemy lub zastrzeżenia odsyłam do oglądnięcia. Zwłaszcza tematyki pozaziemskich cywilizacji. Trwa walka o władzę , o wpływy. To, co ośmieliłam się napisać mówiło o fakcie komunikacji międzyludzkiej i nie tylko bez pomocy urządzeń współczesnej technologii. Wszyscy wiemy jak bajońskie kwoty trzeba zapłacić za te gadżety a wciąż nowe wymyślają. Ludzie prześcigają się w ich kupowaniu. Szpan r4obi swoje. Przecież należy zabłysnąć ...pokazać się. Spokojnie moi oprawcy...mnie możecie sobie odpuścić. Macie całe gro chętnych i tak kupią i będą kupować ...jeszcze długo będą... . Zdążycie zarobić. Po co wam ta kasa ...nie mój problem. Żyję skromnie. Pracuję na podstawy. Nie ścigam się. Nie dążę do władzy. Pragnę tylko spokojnego życia , dobra i miłości. Czyli uczyć i pozytywnych emocji. Czyli tego, czego większość z Was nie rozumie lub nie chce mieć. W niczym Wam nie zagrażam. To na tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz