czwartek, 10 października 2013

Moje Spełnione Marzenia




Wersja Lipiec 2013r.
Wersja 10-10-2013r.


Po przeobrażeniu wyniknął taki efekt. Inny klimat, energetyka również. Kolor biało-złoto-srebrny z domieszkami. Energetyka 400 tys. BSM. Mnie się podoba oczywiście wersja obecna jest bardziej szlachetna , moim zdaniem w takim swoistym rustykalnym stylu.. Zdjęcie nie oddaje atutów obrazu. Nie są na nim widoczne . 

Po uważnym przyjrzeniu się po powrocie do domu stwierdziłam, że malunek nie nadaje się do oglądania i postanowiłam go przemalować na spokojnie w dobrej atmosferze.
W końcu to moje marzenia, więc nie powinny wyglądać jak koszmar.


I wersja. Masakra. Kolor biały , 14 tys. BSM

Jak się czuję jak spełnię swoje marzenia. Pewnie super. Obraz przedstawia pełną gamę kolorów zadowolenia z życia po spełnieniu marzeń. Mam ich wiele. Wszystkie są moje. Wszystkie się spełniły!.

Malowany w pośpiechu na zajęciach. Porażka totalna. Nie ta atmosfera. Nie ten klimat. Co widać na załączonym zdjęciu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz