wtorek, 21 maja 2013

Mandala osobista na pozbycie się żalu z powodu zmarnowanego życia

Są sprawy i problemy, którymi których nawet sami przed sobą nie śmiemy się przyznać. Zranione serce i dusza bolą przez całe życie. Zwłaszcza wtedy, gdy ranią nas osoby "najbliższe". Tak ...ten cudzysłów nie został użyty przypadkowo. Mnie akurat nie zostało dane cieszyć \się życiem. Całe miałam usiane bólem i cierpieniami. Czym więcej wiem na temat tego, dlaczego trak się dzieje ...tym więcej cierpię. Przez całe swoje życie byłam osamotniona. Nie mam tu na myśli, braku osób wokół siebie, raczej brak możliwości porozumienia i miłości. To bardzo przykre stwierdzenie po ponad półwieku życia. Czuję się jakbym żyła w dżungli ...sama z jadowitymi zwierzętami. Każde okazane uczucie lub nutka sympatii zwraca się przeciwko mnie. Ludzie korzystają z mojego trudu jakbym była przedmiotem danym im na własność dla zaspokojenia ich potrzeb a potem odrzucają mnie na wysypisko jak śmieć. Przykre stwierdzenie faktu. 

Mandala ma bardzo dużą energetykę. 100 tys. jednostek mandali. Kolor biały. W skali Bovisa energii życiowej 16. tys. jednostek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz