poniedziałek, 25 lutego 2013

Cele życiowe

1. Wyznaczyłam sobie wyższe cele
Podwyższyłam poprzeczkę. Zwiększając standardy oczekuję tym samym więcej dla siebie. Osiągnę cokolwiek zechcę. Stawiam poprzeczkę nie dostępną dla innych i czuję się wreszcie bezpieczna i szczęśliwa. Zasłużyłam w pełni na to, co osiągam.

2. Czekam
Nie spieszy mi się z działaniem. Czekam na stosowną chwilę, aby uzyskać lepsze, oczekiwane rezultaty. Osiągam je i cieszę się nimi.

3. Czas zabawy
Delfiny znają wagę zabawy. Radość kreuje cuda i manifestacje. Więc cieszę się życiem i bawię się nim. Życie to cud, który otrzymaliśmy, aby doskonalić duszę. Aby to osiągnąć należy żyć w zgodzie z sobą i swoim przeznaczeniem.

Po wielu latach ciężkiego życia zasłużyłam na to co najlepsze. Trudności i cierpienia ograniczają nasze możliwości. Radość z wykonywanych działań wpływa na ich jakość. Sednem  nie jest umartwianie się, lecz radość z dobrze przeżytego życia. Zostało nam dane, aby się nim cieszyć. Więc radość, dobro i miłość powinno być celem nadrzędnym. Teraz ja będę dyktowała warunki i decydowała o tym co dobre dla mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz