środa, 23 stycznia 2013

Pudełko Boga


1. Czakra krzyżowa- Jestem w tym momencie wrażliwa na substancje chemiczne, dodatki, przetworzoną żywność i energię. Szanuję więc swoją wrażliwość, unikając niezdrowych rzeczy, substancji i związków.
2. Warsztaty i seminaria - Wysłuchiwanie i wygłaszanie przemówień jest częścią mojej duchowej ścieżki i celu. Jestem otwarta na nauczanie i uczenie się.
3. Śpiew i taniec- Wyrażam się i budzę swoje zmysły przez magiczną moc muzyki i ruchu.

Pudełko Boga. Zapisuję wszystkie troski, obawy i pragnienia na kawałku papieru, który umieszczam w specjalnym pojemniku zwanym "Pudełkiem Boga". Jest to sposób, aby pozwolić Bogu udzielić mi pomocy.

-400- 
Bogowie i Aniołowie otaczają mnie miłością i opieką. 
-4- 
To zapewnienie, że są przy mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz