sobota, 19 stycznia 2013

Nadszedł dobry czas



1. Izajasz- Nadszedł dobry czas na nowe pomysły i zmiany w moim życiu. 
2. Indriel - Jestem wojownikiem światła. Roztaczam blask.
3. Crystal - Ufam i mam nadzieję. Na horyzoncie pojawiło się coś nowego i pozytywnego.





Kontrola

Po co się martwić?

Mudra śledziony- Wzmacnia śledzionę i trzustkę.
Trzeba być ostrożnym i przezornym, ale zbyt wiele zmartwień ma szkodliwy wpływ na zdrowie. Więc wyrzucam wszystkie problemy i zmartwienia.
Przepełnia mnie ufność, ponieważ wiem, że na końcu i tak zwycięży dobro.

Anielskie liczby- 607  - 13   -4

607-Dzięki temu, że koncentruję się na duchowości znalazłam się na dobrej drodze, a moje potrzeby zostały otoczone opieką. 

13- W niebowstapieni Mistrzowie i Boginie wspierają mnie w utrzymywaniu optymizmu.

4- Aniołowie są ze mną. Liczba 4 to przesłanie, aby mnie pocieszyć i zapewnić, że mam wsparcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz