poniedziałek, 12 listopada 2012

Bądź otwarty na to co nowe

W dziedzinie życia osobistego- zadaj sobie pytanie - Co jest Twoim życiowym celem? 
W dziedzinie biznesu- Jak zaplanowałeś swoją ścieżkę kariery zawodowej?

Mnie karty Misji życiowej wciąż podpowiadają, że mój cel życiowy zawiera w sobie pracę nad ciałem, taką jak masaż terapeutyczny, energetyczne leczenie, fizjoterapia lub trening. :) Faktycznie ma to swoje odniesienie w moich dążeniach bieżących. Od wczesnych lat dzieciństwa widziałam siebie w zupełnie innej dziedzinie. Los jednakże pokierował życiem zupełnie inaczej. Natomiast faktem niezaprzeczalnym jest , że na zmiany zawsze jest czas. Również jest to sugestia, żeby pomyśleć o ruchu fizycznym, o dbałości o ciało. Niewątpliwie zgadzam się z tym. Jesienią i w zimie często usprawiedliwiamy brak ruchu na świeżym powietrzu warunkami atmosferycznymi. Zamiast aktywności fizycznej wybieramy przesiadywanie przed ekranem telewizora czy komputera. Wolimy spędzać go w zaciszu domowego ogniska. Dotyczy to również mnie. O wiele chętniej przesiaduje przed komputerem lub z książką w ręku. O ruchu niezbędnym dla zdrowego funkcjonowania organizmu najczęściej się zapomina.
     Pomyśl o własnej misji życiowej. Warto. Może należy coś w swoim życiu odmienić.
Podpowiedź dla wszystkich-Karta - Wolność -" Jesteś wolny i możesz robić, cokolwiek wybierzesz".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz